پنجشنبه، مهر ۰۵، ۱۳۸۶

شكايت از وبلاگ نويسان در مورد انتشار عكسهاي خانوادگي




بسم الله الرحمن الرحیم
دادستان محترم عمومی وانقلاب تهران    
سلام علیکم
توقیراً ، به استحضار عالی می رساند : شخصی برابر تصاویر پیوست ،  در وبلاگ اختصاصی خود به نشانی «www.saloos.blogfa.com»  درمورخه 18 شهریورماه 1386 در مطلبی تحت عنوان « اوج بی تقوائی »  اقدام به انتشار عکسهای شخصی و خانوادگی اینجانبان « از دراویش سلسله نعمت اللهی سلطانعلیشاهی گنابادی » نموده است . شرع مطهر اسلام تعرض به حریم خصوصی افراد را حرام و مستوجب تعقيب و مجازات مرتکب دانسته است اما متأسفانه عده ای مقدس مأب نفوذی ، به نام اسلام به حریم خصوصی مسلمانان تجاوز نموده و قصد ایجاد تفرقه میان مسلمین را دنبال می کنند . چراکه حضرت آیت الله خامنه ای ، مقام معظم رهبری با نامگذاری سال 86 به نام سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی سعی در اتحاد و وفاق مسلمین دارند اما اینگونه افراد با انتشار عکسها و تصاویر خصوصی مسلمانان و شیعیان حقه علوی ، قصد ناکام جلوه دادن حضرت ایشان در این امر مهم را دارند تا حکومت اسلام را در اتحاد مسلمین ناتوان جلوه دهند . پس  امید است بعنوان حفظ و اجرای دستورات شرع مطهر اسلام ، بررسي  شود اين کدام نادان و ناآگاهی است که به نام اسلام در مملكتي اسلامي به حریم خصوصی مسلمان تعرض مي‌نمايد ؟ و قصد ضربه‌زدن به اسلام و هتك حيثيت نظام اسلامي را دارد ؟ اميد است با درایت جنابعالی ، جلوي تكروي‌ها و اعمال سلايق و اجتهادهاي شخصي عده‌اي نفوذي در نظام اسلامی گرفته شده و نظر به اینکه هیأت محترم وزیران نیز درتاریخ 5/9/85 طی مصوبه شماره 109060 / ت 35741 ه ، به استناد اصل 138 قانون اساسی با مدنظرقراردادن مسؤولیت کیفری افراد درقبال فعالیتهای خود ، خواستار مقابله دستگاههای اجرایی با انتشار دهندگان اینگونه مطالب و تصاویر درسایتهای اینترنتی شده اند و همچنین ریاست محترم قوه قضائیه و پلیس امنیت کشور به طور جد در حال مبارزه با اینگونه افراد که عکسهای خصوصی مردم را منتشرمی نمایند می باشند ، موضوع مورد پیگیری و تعقیب قضائی حضرتعالی نیز قرار گیرد تا از تکرار آن در آتیه جلوگیری شود.
 با سپاس
احمد مردانی       حمید مردانی    مرضیه خواجه گراشی     فروزان امامی



بسمه تعالی
به :
1- امام جمعه محترم شهرستان کرج
2- فرماندار و ریاست محترم شورای تأمین شهرستان کرج
3- دادستان محترم عمومی و انقلاب شهرستان کرج

از : برادران و خواهران دراویش سلسله نعمت اللهی گنابادی - ساکن کرج
سلام علیکم

توقیراً اینجانبان به استحضار عالی می رسانیم : حسب الاطلاع ، روزهای سه شنبه هرهفته ، در محله اصفهانیها کرج ، عده ای به صورت گردشی در منازل مختلف ، با سوء استفاده از نام بیت مکرم مقام معظم رهبری و با اعلام اجازه از سوی معظم له ، اقدام به برپائی مجالسی در رد تصوف و عرفان اسلامی نموده و در این مجالس به طور علنی به سلسله دراویش نعمت اللهی گنابادی و بزرگان این سلسله جلیله ، اهانت نموده و سعی در ایجاد تفرقه میان مسلمین را دارند و با انعکاس مطالب خلاف شرع و انتشار عکسهای خانوادگی دراویش  گنابادی در پایگاه اطلاع رسانی اختصاصی خود به نشانی : «www.saloos.blogfa.com»  ، به شرح تصاویر پیوست ، نیز از هرگونه اهانت به بزرگان این سلسله دریغ ندارند و از هم اکنون در پی تدارک اقدامات ارعابی خود به بهانه برگزاری جشن میلاد امام حسن مجتبی (علیه السلام ) در نیمه ماه مبارک رمضان می باشند . 
حضرت امام خميني (ره) درآثار خود از جمله صفحة 93 تفسير سوره حمد ارادت ظاهري و باطني خود را به بزرگان سلسله دراويش گنابادي اعلام و در فرامين مختلف تعرض به صوفيه و حریم خصوصی آنها را حرام و مستوجب تعقيب و مجازات مرتکب دانسته اند و حضرت آیت الله خامنه ای ، مقام معظم رهبری نیز با نامگذاری سال 86 به نام سال  اتحاد ملی و انسجام اسلامی سعی دراتحاد و وفاق مسلمین دارند اما همان مقدس مآبان مذهبي كه درس تفسير سوره حمد مرحوم امام خميني (ره) را تعطيل نمودند ، امروز با اعمال سلایق و اجتهادهای شخصی درکشور و برگزاری چنین مجالسی و تهدید مؤمنین ، قصد ضربه به اسلام و ناکامی حضرت ایشان در این امر مهم را دارند تا حکومت اسلام را در اتحاد مسلمین ناتوان جلوه دهند . لذا امید است با دستوراکید جنابعالی و اعضای محترم شورای تأمین شهرستان کرج ، بررسي شود اين كدام نیروی نفوذي است كه به نام اسلام در مملكتي اسلامي به حیثیت مؤمنین تعرض مي‌نمايد ؟ و قصد ضربه ‌زدن به اسلام و هتك حيثيت نظام اسلامي را دارد ؟  امید است با درایت و اقدام عاجلانه جنابعالی و اعضای محترم شورای تأمین ، جلوي این اعمال سلايق و اجتهادهاي شخصي عده‌اي نفوذي در نظام اسلامی گرفته شده و برای پاسداری از قانون اساسی و احترام به فرمان مقام معظم رهبری در اتحاد مسلمین ، و حفظ امنیت عمومی شهروندان ، با این افراد خودسر ، مقابله جدی صورت گیرد. إن شاء الله
 با سپاس – جمعی از برادران و خواهران دراویش سلسله نعمت اللهی گنابادی - ساکن کرج