جمعه، مرداد ۱۲، ۱۳۸۶

غصب و تصرف عدواني زمین موقوفه شریعت توسط "مأمورین دولتی"

حضور حضرات مراجع عظام تقليد شيعه كثرالله امثالهم

زمین موقوفه حسینیه «به آتش کشیده شده و مخروب» شریعت قم توسط آنان که در نظام حکومتی ایران، نظر خود را بر سیاستهای نظام اسلامي ترجیح داده و با تعصبات غیرمعقول و اجتهادهای شخصی، تمایلات جناحي و شخصي خویش را در مقابل نص قانون و منويات مقامات رسمي كشور اجرا می کنند مورد تعرض مجدد واقع و برخلاف نظر و نیت واقف، توسط عده‌ای به نام "مأمورین دولتی"، در حال دیوارکشی و محصور شدن و غصب است.

 

 

آقایان حضرات مراجع و علمای قم که خود از ناصحان دینی این ملتند به درستی واقفند که براساس دستورات شرع مطهر اسلام و حدیث متواتر «الوقوف علی حسب ما یوقفها اهلها»، از وقف باید در همان جهتی که برای آن وقف شده استفاده شود و تغییر كاربري وقف جایز نیست و سوء استفاده از قدرت و ابزار قدرت در جهت غصب و تصرف عدوانی موقوفه شریعت و یا باطل دانستن برخی افکار و نظریات واقف و موقوف عليهم كه از شیعیان و بندگان خاص خدايند، موجب سخط الهی است و نمی‌تواند مبنای شرعی اين تعرض باشد.

دفاع از حیثیت و حرمت نهاد مرجعیت شیعه ایجاب می‌کند که حضرات روحانیون كثرالله امثالهم مانع از تصرف عدوانی و غیرشرعی و غصب موقوفه شریعت شوند. چرا که برخورد با کسانی که می‌خواهند نهاد مرجعیت را خرج بی‌تدبیری و نابردباری خود کنند به صلاح دين و ملک و ملت است.

اميد است كه حضرات فقهاي عظام و علماي اعلام منطبق با وظيفه شرعي و عقلي و قانوني و وجداني خود در دفاع از حريم زاكان شرع مطهر برآمده و رسالت خود را در ممانعت از غصب موقوفه شريعت به انجام رساند. اميد است كه اقدام ايشان سخط الهي كه به اصحاب اخدود نازل شد را از سر اين ملت رفع نمايد.

جمعي از موقوفٌ عليهم از درويشان گنابادي