سه‌شنبه، خرداد ۲۳، ۱۳۸۵

شكايت وحدت از اطلاعات خرم آباد به رهبري

هـو

121

 

حضرت آيت‌الله‌العظمي خامنه‌اي

رهبر معظم جمهوري اسلامي ايران

 

با سلام، احتراماً به استحضار عالي مي‌رساند در تاريخ دهم خرداد ماه 85 عده‌اي ناشناس بالغ بر سي نفر كه خود را مأمورين اداره اطلاعات خرم‌آباد معرفي مي‌نمودند به منزل اينجانب، مسعود وحدت (از دراويش سلسله نعمت‌اللّهي‌سلطانعليشاهي‌گنابادي) واقع در خرم‌آباد، خيابان علوي، كوچه آموزش‌و‌پرورش، بن بست حقير، پلاك 51، يورش برده و از در و ديوار و پشت‌بام قصد ورود به منزل را داشتند كه موفق نشدند. مجدداً ساعت 21:30 شب همان تاريخ به درب منزل مراجعه و وارد خانه شده‌ و مبادرت به تفتيش منزل و سرقت كتب، دفاتر، فيلم، عكس و اسناد و مدارك شخصي نموده‌اند و در تماس خانواده‌ام با پليس 110 از سوي پليس اعلام شد كه از قبل با ما هماهنگي شده و ما نمي‌توانيم دخالتي داشته باشيم.

در سال 1426 هجري قمري بسياري از مراجع تقليد در ‌همايشي كه در شهر عمان پايتخت اردن برگزارشد و شخصيّتهاي مهّم و بزرگ تمام مذاهب ‌اسلامي و مفتيان ‌اعظم حضورداشتند نسبت به سه سؤال تبادل ‌نظر شد و همگي در اين ‌مورد نظريّه واحد ‌دادند كه‌ بصورت قطعنامه ‌پاياني تصويب و قرائت ‌شد. آن ‌سه موضوع عبارت ‌بودند‌ از:

1- آيا مي‌توان مسلماني‌كه پيرو يكي ‌از مذاهب شافعي، مالكي، حنفي، زيدي و اسماعيلي باشد را تكفير نمود؟ و بطور جداگانه تكفير پيروان طريقه صوفيّه چه ‌حكمي دارد؟

2- شرايط پيروي از مجتهد چيست ؟

3 - مجتهد اعلم و صاحب ‌فتوا بايد داراي چه ‌شرايطي باشد ؟ درباره تكفير و تفسيق مسلمانان حكم همه علماي ‌اسلامي بر اين قرار شد‌‌ و ‌تكفير آنان را حرام و گناه بزرگ ‌دانستند.

حضرت امام خميني نيز در آثار خود از جمله صفحة 93 تفسير سوره حمد ارادت ظاهري و باطني خود را به بزرگان سلسله دراويش گنابادي اعلام و در فرامين مختلف تعرض به صوفيه را مستوجب تعقيب و مجازات دانسته اند.

حضرتعالي بعنوان حافظ منافع اسلام در جهان بايد بررسي كنيد اين كدام دست نفوذي است كه به نام اسلام در مملكتي اسلامي به جان و مال و ناموس مسلمان تعرض مي‌نمايد ؟ و قصد ضربه‌زدن به اسلام و هتك حيثيت نظام اسلامي را دارند ؟

بايد بررسي كرد اگر متجاوزين و متعرضين از مردم بوده‌اند، وااسفا ! كه در مملكت اسلامي اينگونه به راحتي به جان و مال و ناموس مسلمان تعرض شده و پليس نيز فرياد رس مظلوم نمي‌باشد و اگر اينها از مأمورين نهاد اطلاعاتي كشور بوده‌اند، وامصيبتا ! كه در لباس قانون و تحت لواي مأمور امنيتي و به نام اسلام و حكومت اسلامي به حيثيت و جان و مال و ناموس مسلمان تعرض مي‌كنند !!!

اينان همان مقدس مآبان مذهبي هستند كه درس تفسير سوره حمد مرحوم امام خميني را تعطيل نمودند.

اميد است بعنوان رهبريت اين نظام همانند بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران جلوي تكروي‌ها و اعمال سلايق و اجتهادهاي شخصي عده‌اي نفوذي در نظام امنيتي كشور را گرفته و به اين نداي مظلوميت لبيك گوييد.  

 

با سپاس

مسعود وحدت