جمعه، شهریور ۱۰، ۱۳۸۵

شكايت خانم ويدا تابان به كليه مقامات كشور

بسمه تعالي

13/4/85

اينجانب ويدا تابان فرزند محمدعلي با شماره شناسنامه 878 صادره از شاهرود داراي مدرک تحصيلي ممهندسي کامپيوتر – نرم افزار مي‌باشم.

در سال 1378 در اداره آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ با توجه به نياز منطقه شروع به تدريس به صورت حق التدريس نمودم به اميد اينکه پس از گذراندن چند سال استخدام شوم با اين وجود من به مدت 6 سال به صورت حق التدريس با حقوق بسيار پائين و بدون سابقه کار کردم و بالاخره در سال 1385 يک نامه از طرف گزينش کرج براي من ارسال شد که در آن با اشتغال و استخدام من مخالفت شد من با آمدن اين نامه به هسته گزينش کرج مراجعه کردم و درخواست تحديد نظر دادم ولي بعد از يک هفته باز جواب منفي از سوي گزينش کرج براي من آمد و براي تجديد نظر دوم بايد به هسته گزينش تهران شکايت کنم و دوباره منتظر جواب بعدي آنها باشم. لازم به ذکر است که دليل مخالفت با استخدام اينجانب بند 5 ماده 2 قانون گزينش مي‌باشد که مربوط به فرقه‌هاست و اتهام اينجانب اينست که از خانواده دراويش نعمت اللهي مي‌باشم.                     ويدا تابان