دوشنبه، خرداد ۰۱، ۱۳۸۵

تظلم خواهي نسبت به اقدامات خلاف قانون اداره اطلاعات شهرستان آمل

هو

121

 

تظلم خواهي نسبت به اقدامات خلاف قانون اداره اطلاعات شهرستان آمل

 

به كليه مقامات و مراجع قانوني كشور

 

با سلام ، توقيراً به استحضار عالي مي رساند مدت زماني است شخصي به نام «حاجي زاده از عناصر اطلاعات شهرستان آمل» با منزل اينجانبان تماس گرفته و هر سه نفر را ضمن تهديد به دستگيري و بازداشت ، دعوت به حضور در ستاد خبري اطلاعات آمل مي نمايد و در پاسخ به سؤال ما در خصوص اينكه اگر حكمي از مقامات ذيصلاح قضائي داريد ارائه نماييد ، به صراحت اعلام مي دارند كه احضاريه شما نزد ماست و اگر به ستاد بيائيد و بازجويي شويد احضاريه به شما نشان داده خواهد شد .

حضرتعالي به خوبي مستحضريد كه اين گونه اقدامات و احضارهاي خلاف قانون ستاد خبري اداره اطلاعات، نقض صريح اعلاميه جهاني حقوق بشر و اصول 20 ، 22 ، 23 ، 32 ، 36 ، قانون اساسي ايران و خلاف دستورات و تأكيدات بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران در فرامين متعدد بوده و برابر مواد570 و 576 قانون مجازات اسلامي مستوجب تعقيب و مجازات كيفري آمرين و عاملين امر مي باشد .

هر چند برابر اصل سوم قانون اساسي ، دولت ايران موظف به تأمين حقوق و آزاديهاي افراد جامعه مي باشد اما گويي در مملكت ، حضور عناصر و نيروهاي ذي نفوذ اما نفوذي و معاند در دستگاههاي امنيتي و اطلاعاتي ، قصد ايجاد چالش به منظور عدم نيل و دستيابي دولت ايران به اهداف عاليه خود را دارند .

 بنيانگذار جمهوري اسلامي به كرات ، آنگونه كه در آثار و سخنرانيهاي ايشان مرقوم و مشهود است از جمله صفحه 93 تفسير سوره حمد ، ارادت ظاهري و باطني خود را به بزرگان سلسله دراويش نعمت اللهي سلطانعليشاهي گنابادي اظهار و حتي در نامه اي حاكم شرع وقت ايران در زمان حيات آيت الله خميني به صراحت مأمونيت و مصونيت دراويش اين سلسله را به كليه قواي امنيتي و سپاه پاسداران كشور اعلام و تعرض بدون مجوز را مستوجب تعقيب متعرض مي داند .

حال بايد بررسي كرد كه اين كدام دست نفوذي در وزارت اطلاعات است كه با نقض صريح قانون و بر خلاف شرح وظايف قانوني وزارت اطلاعات ، با سوء استفاده از مقام ، اعمال سلايق و اجتهادهاي شخصي و تعصبات غير معقول ، موجبات سلب آزاديهاي مقرر در قانون اساسي را براي اينجانبان فراهم آورده است ؟!

آيا اين همان ايادي نفوذي چون حزب حجتيه و حزب كمونيست در وزارت اطلاعات ايران نيست ؟!

آيا اين اقدامات اداره اطلاعات آمل توهين به بنيانگذار نظام اسلامي نيست ؟!

آيا اظهارات اداره اطلاعات آمل مبني بر اينكه احضاريه اينجانبان در نزد آنهاست ، اقتدار و شأن و منزلت مقامات قضايي شهرستان كه حافظ جان و مال و ناموس مردمند را خدشه دار نمي سازد ؟ و موجبات سوء ظن به دستگاه عدالت را فراهم نمي كند ؟

مگر نه اينست كه نهاد اطلاعات در حكومت اسلامي بايد مقيد به موازين شرعي و معيارهاي اخلاقي باشد !

پس انتظار مي رود مقامات عالي رتبه ايران با درايت و بينش كاملتري به اين نداي مظلوميت لبيك گفته و در راستاي حفظ امنيت و آسايش عمومي افراد جامعه ، خاطيان و مسببين امر را مجازات نمايند تا رفع مزاحمت از اينجانبان صورت گيرد .

 

با سپاس

مهتاب عباسي          محمد حسين حسينيان             سيد مجتبي حسينيان

از دراويش سلسله نعمت اللهي سلطانعليشاهي گنابادي