جمعه، اردیبهشت ۲۹، ۱۳۸۵

وقفنامه خاص حسینیه شریعت

قوه قضائیه

سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

برگ معاملات یک برگی

 

نوع سند وقف خاص

 

محل امضای دفتریار و مهردفترخانه          دفتر اسناد رسمی شماره 72 حوزه ثبتی تهران

سید مهدی صدر پور بافقی

 

بسم الله الرحمن الرحیم. الحمدالله الذی وقف فرادیس الجنان و حدائق الرضوان و علی اولیائه الابرار و شرح صدورهم و فرح قلوبهم و وعدهم جناب تجری من تحتها الانهار و الصلوت و السلام و علی سید المرسلین و آله الطاهرین سیما ولی ایزد متعال و میراب بحر افضال ساقی کوثر امام المتقین و امیر المومنین حیدر صلی اله علیه و آله اجمعین قربتاً الی الله تعالی و طلبا المرضاته.

حاضر گردیدند: جناب آقای آقا احمد شریعتی فرزندآقا‌ سید محمد دارای شناسنامه شماره 19010 سریال 521637 صادره از قم متولد 1306 شمسی مقیم: قم خیابان ارم( آیته اله مرعشی) کوچه شریعت پلاک 3 منزل شخصی در کمال صحت و سلامت روح و جسم و با اقرار بر وحدانیت خداوند متعال و ارسال رسل و انزال کتب بخصوص نبوت و رسالت خاتم النبیا، حضرت محمد بن عبداله صلی اله علیه و آله و امامت اصیا دوازده‌گانه‌آن بزرگوار و اقرار به یوم جزا و سایر ضروریات دین اسلام در تاریخ زیر وقف خاص موبد و حبس مخلد نمودند با شرایط مشروحه ذیل تمامی و همگی ششدانگ یکباب خانه بمساحت ششصد شصت وشش متر و بیست دسیمتر مربع به پلاک 1  615 و 616 اصلی واقع در بخش یک قم مورد ثبت و محدوده یک جلد سند مالکیت بشماره ثبت 45938 صفحه 10 دفتر 307 بشماره چاپی 028759 واقع در خیابان ارم (آیت اله مرعشی) کوچه شریعت پلاک 5 و7 با تمامی ساختمانهای مستحدثه در آن بانضمام امتیازات آب و برق و دو رشته تلفن و گاز منصوبه در محل و کلیه آنچه متعلق به پلاک مذکور میباشد حتی الوتد فی‌الجدار و بنام حسینیه شریعت نامگزاری نمودم.

برای برپائی مجالس ذکر و فکر و سایر مجالس هفتگی فقراء نعمت الهی سلطانعلیشاهی‌گنابادی و تشکیل مجالس قرائت و تعلیم قرآن مجید در هرزمان و تعلیم وتعلم درکلاسهای عرفانی و روحانی و همچنین برپائی مجالس سوگواری و عزاداری بزرگان دین و ائمه معصومین علیهم السلام بخصوص مجلس عزاداری خامس‌ آل‌ عباد یا محرم الحرام و همچنین برپائی مجالس جشن و سرور و مناسبتهای مختلفه مخصوصاً ایام ولادت و اعیاد مذهبی و غیره و خلاصه هر مجلسی که متولی محترم صلاح و مقتضی بداند و تولیت آنرا مادام الحیات با خود واقف و سپس با قطب منصوص سلسله گنابادی در هر زمان مقرر داشتم و در هر صورت نظارت آن با قطب محترم که در این مکان جناب آقای‌حاج دکترنورعلی‌تابنده مجذوبعلیشاه دام له ظله اتعالی میباشند برقرار نمودم.

متوفی موقوفه در هرزمان اختیار کامل دارد امر نگهداری و سرپرستی موقوفه را به هر کس صلاح بداند تفویض نماید و یا برای حفظ منافع آن وکیل انتخاب نماید و همچنین اختیار تام و نامحدود دارد که ملک حسینیه را بهرصورت صلاح بداند توسعه داده یا با ملک دیگرتجمیع نماید و یا تخریب نموده بازسازی نماید ویا آنرا تبدیل با حسن نموده و بجای آن در محل دیگری ملکی خریداری بهمین منظور احداث نماید، خلاصه برای اداره حسینیه به هر نحو که صلاح و مقتضی بداند عمل کند. متولی محل را بعنوان وقف تصدی نموده صیغه وقف جاری گردید و من بدله بعد ما سمعه فاثمه علی الذین یبدلونه.

این سند باستناد پاسخ استعلامیه شماره 36215 مورخ 17/09/83 ثبت استان قم و گواهی شماره 167813/4/6603 مورخ 21/09/83 سر ممیز 4/03/62  اداره کل امور مالیات استان قم تنظیم گردیده است.

حق الثبت: مبلغ 1.500 ریال طی قبض شماره 296568 به بانک ملی شعبه صادقیه واریز و حق التحریر و بهای اوراق: مبلغ 151.210 ریال بموجب فیش شماره 242393 مورخ 24/9/83 بحساب 4501 بانک ملی صادقیه و قبض شماره 5655880 صادر و تسلیم گردید.

این سند در سه برگ بشماره‌های 413898 و 413901 الی 413904 تنظیم گردید. درسطر هشتم ذیل علامت 1 کلمه فرعی زائد است.

بتاریخ : بیست و پنجم آذر ماه  1383 شمسی مطابق با 26 ذی قعده 1425 هجری قمری محل امضاء

 

تذکر: تبصره 3 ماده 34 قانون اصلاح قانون ثبت- در کلیه اسناد رسمی بایستی اقامتگاه متعاملین بطور وضوح در سند قید شود.

اقامتگاه متعاملین همان است که در سند قید شده و مادام که تغییر اقامتگاه خود را قبل از صدور اجرائیه بدفترخانه و قبل از ابلاغ به اجرا با نشانی صحیح و ذکر شماره پلاک محل اقامت اعم از خانه و مهمانخانه و غیره که بتوان اجرائیه را به آن ابلاغ کرد اطلاع ندهند کلیه برگها و اخطاریه‌های اجرائی بمحلی که درسند قید شده ابلاغ میشود و متعهد نمی‌تواند بعذر عدم اطلاع متعذر گردد.

دفاتر اسناد رسمی مکلفند پس از صدور اجرائیه مراتب را به آخرین نشانی متعهد از طریق پست سفارشی باو اطلاع دهند و برگ اجرائیه را به ضمیمه قبض پست سفارشی جهت ابلاغ اجرائیه و عملیات اجرائی به ثبت محل ارسال دارند. هرگاه محل اقامت متهد در سند قید نشده و یا بجهات دیگر احراز محل اقامت میسر نباشد محل موضوع اجرائیه را بطور اختصار یکنوبت در یکی از جراید کثیرالانتشار محل یا نزدیکتر بمحل آگهی خواهد نمود.