شنبه، دی ۱۶، ۱۳۸۵

شكايت ذوالفقاري به رد صلاحيت خويش براي كانديداتوري شوراي شهر به جرم اشتهار به درويشي

 

1-                   حضرت آیت الله العظمی خامنه ای٬ مقام معظم رهبری

2-                   جناب آقای دکتر احمدی نژاد٬ ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

3-                   حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای پور محمدی ٬ وزیر محترم کشور

4-                   مدیر کل محترم انتخابات وزارت کشور

5-                   حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای محسنی اژه ای٬ وزیر محترم اطلاعات

6-                   حضرت آیت الله جنتی٬ دبیر محترم شورای نگهبان قانون اساسی

7-                   جناب آقای دانشجو٬ استاندار محترم تهران

8-                   جناب آقای ساوری٬ ریاست محترم دبیر خانه شورای امنیت کشور

9-                   حضرت آیت الله العظمی صانعی

10-              حضرت آیت الله العظمی منتظری

11-              حضرت آیت الله العظمی امینی

12-              حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی

13-              حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی

14-              حضرت آیت الله العظمی فاضل لنکرانی

15-              حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی

 

بسمه تعالی

« واگر رعیت برتو گمان ستم برد ، عذر خود را آشکارا با آنان درمیان گذار و با این کار از بدگمانی شان درآر که بدین رفتار ، خود را به عدالت خوی داده باشی »

نهج البلاغه – نامه53

 

 

سلام علیکم

نظر به تأکید قانون اساسی بر مشارکت مردم در عرصه های تصمیم گیری و اداره امور مملکت ، حقیربا سابقه ای 15 ساله در پستهای مدیریتی امور رفاهی شهرستان ساوجبلاغ و تشکلهای صنفی از قبیل ریاست اتحادیه خیاطان و آرایشگران ، ریاست مجامع امور صنفی و نمایندگی کارفرما در تأمین اجتماعی ، دو بارکاندیداتوری خود را برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر اعلام نمودم اما نه تنها صلاحیت حقیر مورد تأیید هیأت اجرایی و نظارت شهرستان ساوجبلاغ قرار نگرفت بلکه برخلاف دستور شارع مقدس ، متهم به عدم اعتقاد و التزام عملی به اسلام و ولایت مطلقه فقیه و عضویت در تشکیلات غیرقانونی      ( بند د ماده 26 و بند ج ماده 29 قانون تشکیلات ، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور مصوب 1375 ) شده ام .

براساس بند د ماده 26 قانون مزبور ، اعتقاد و التزام عملی به اسلام و ولایت مطلقه فقیه از شرایط انتخاب شوندگان شوراها  بوده و به موجب بند ج ماده 29 قانون مزبور ، وابستگان تشکیلاتی به احزاب ، سازمانها و گروهکهایی که غیرقانونی بودن آنها از طرف مراجع صالحه اعلام شده باشد ، ازداوطلب شدن برای عضویت در شوراها محرومند .

مستنداً به ماده 21 اعلامیه جهانی حقوق بشر و ماده 25 میثاق بین المللی حقوق مدنی و سیاسی ، هرانسان عضو اجتماع حق و امکان خواهد داشت در اداره امور عمومی کشور شرکت نموده و در انتخابات ادواری که از روی صحت به آراء عمومی انجام شود ، انتخاب و با حق تساوی به مشاغل عمومی کشور خود نایل شود .

اما هیأت اجرایی شهرستان ساوجبلاغ بدون دلیل و مدرک قانونی ، حقیر را بی دین و کافر و وابسته تشکیلاتی به جریانهای غیرقانونی در کشور معرفی نموده اند که لازم است پیرامون اظهار نظر خلاف قانون مورد بازخواست و بلکه مجازات قرار گیرند چراکه حقیر مسلمان شیعه اثنی عشری منتظر ظهور بوده و عضو هیچ گروه غیرقانونی در کشور نیستم و موید مدعا ، سوابق اینجانب در تشکیلات و مجامع صنفی شهر می باشد . لذا این اقدام هیأت اجرایی علاوه بر حرمت شرعی ، نقض حقوق و آزادیهای مصرح در قانون اساسی به شمار می رود .

جهان بشریت سال 2007 میلادی را به نام مولانا نامگذاری می نمایند اما  درمملکت اسلامی ، مولوی و عطار و بایزید بسطامی ، کافر تلقی می گردند ، پس قاعدتاً حقیر هم باید کافر معرفی شده و عضو جریانات غیرقانونی شناخته شوم . امید است با نظر و فتواهای مراجع عظام تقلید ، وحدت و اتحاد میان مسلمین حفظ و از تفرقه مسلمین و بدنامی اسلام و ضربه به روحانیت  و هتک حیثیت مومنین و متهم نمودن آنها به بی دینی و نقض حقوق شهروندان ( چنانکه در تصاویر پیوست مرقوم است ) جلوگیری شود .

علیهذا ، انتظار می رود در راستای اجرای دقیق و صحیح مقررات شرع مطهر اسلام و تأکیدات بنیانگذار جمهوری اسلامی و پایبندی به قانون اساسی و اعمال هرچه بهتر عدالت اسلامی  و حفظ کرامت و ارزش والای انسانی و احترام به آزادیهای مشروع و حقوق بشر و رعایت اصول و ارزشهای اسلامی ، با  اقدامات عادلانه مسوولین کشور ، نسبت به موضوع رسیدگی شود.

 

با سپاس

قدرت الله ذوالفقاری