دوشنبه، اردیبهشت ۲۵، ۱۳۸۵

تخلف دادستان قم از جلوگيري از شكايت دراويش

بسمه تعالي

دادستان محترم کل‌کشور

با سلام، توقیراً به استحضارعالی‌ میرساند یکی از موکلین اینجانبان و از دراویش سلسله نعمت اللهی‌گنابادی که در واقعه اخیر قم مورد ضرب و شتم و شکنجه و آزار روحی و جسمانی و بازداشت غیرقانونی قرارگرفت، در مورخه 17/12/84 جهت طرح شکایت به دادسرای عمومی و انقلاب قم مراجعه و معاونت محترم ارجاع دادسرا نیز شکایت مطروحه را به شعبه‌ای جهت رسیدگی ارجاع می‌نمایند. اما متأسفانه علیرغم ثبت شکایت در واحد رایانه و ارجاع به شعبه مربوطه، دادستان‌کلیه ارجاعات را خط زده و اعلام نموده‌ که کسی در این دادسرا حق رسیدگی به شکایت دراویش را ندارد و با تهدید و ارعاب و اهانت، مشاکی محترم را از دادسرا اخراج نموده‌اند.

جناب آقای دادستان کل کشور، حضرتعالی به خوبی مستحضریدکه این اقدام وقیحانه دادستانی قم و مسئولین قضایی ذیربط، مصداق امتناع از انجام وظایف قانونی و جلوگیری از تظلم‌خواهی و استنکاف از احقاق حق بوده و مستوجب تعقیب و مجازات از سوی جنابعالی و مراجع ذیصلاح قضایی میباشد. لذا علاوه بردرخواست تعقیب دادستان قم مستدعی است مستنداً به ماده 64 ق.آ.د.ک، به منظورحفظ نظم و امنیت و رسیدگی به تظلم‌خواهی دراویش دستور احاله پرونده متشکله که درآمار دادسرای قم قرار گرفته، به شهر تهران را با موفقیت دیوان عالی کشور صادر فرمائید. قبلا" از بذل عنایت حضرتعالی سپاسگزارم.

وكلاي دراویش سلسله نعمت اللهی‌گنابادی 21/12/84

 ------------------------------------------

بسمه تعالی

جناب آقای معرفت جابری

نماینده محترم نظارت ویژه و دفتر رسیدگی به شکایت مردمی قوه قضائیه در قم

با سلام

احتراماً، با تقدیم برگه پیوست به استحضار عالی میرساند: دادستان عمومی و انقلاب قم برابر مدرک پیوست دستور جلوگیری از رسیدگی به تظلم خواهی دراویش سلسله نعمت اللهی گنابادی را صادر نموده و از انجام وظایف قانونی خود امتناع می ورزند. لذا مراتب به حضور عالی اعلام و تقاضای رسیدگی می‌نمائیم.

با احترام  وکلاي دراویش سلسله نعمت اللهی گنابادی

 ------------------------------------------

 بسمه تعالی

بازپرس محترم شعبه هفتم دادسرای ویژه کارکنان دولت

با سلام

احتراماً ، در خصوص پرونده کلاسه 84/477 مطروحه در آن شعبه و پیرو شکایت از دادستان عمومی و انقلاب قم به دلیل عدم تظلم خواهی و امنتاع از انجام وظایف قانونی، به پیوست یک برگ که حکایت از دستور عدم رسیدگی به شکایات موکلین ازسوی دادستان می‌باشد تقدیم عالی میگردد.

با تشکر وکلاي دراویش گنابادی

متن تايپ شده تصوير فوق

بسمه تعالی

م.شکایت کیفری«صفحه اول»

مشخصات طرفین

  نام

نام‌خانوادگی

  نام پدر

شغل

تاریخ‌تولد

شماره شناسنامه

  محل صدور

اقامت  شهرستان - بخش –دهستان - خیابان – کوچه -کدپستی ده رقمی

1- شاکی

 رباب

  نورافشان

  مختار

خانه‌دار

1332

1560

رودبار

کرج  -  خیابان گلستان2 واحد2 -  ساختمان جی

2-متشکی‌‌عنه

آقای‌ناشناس که خود را شهشهانی معرفی می نمود.

3- وکیل/

نماینده‌قانونی

-

-

-

-

-

-

-

4-  موضع شکایت: سرقت کیف و موبایل و سرقت پول و طلا

5-دلایل شکایت: 1- شهادت شهود

6-  زمان وقوع جرم:23/11/84(دوشنبه)

7-تاریخ/ ساعت:

23/11/84 ،       30/3تا 11 شب

8-محل وقوع جرم(آدرس)- نام کلانتری:

حسینیه آقای شریعت واقع در قم خیابان ارم.

9-اسامی و نشانی شهود و مطلعین:

10-ضرر و زیان ناشی از جرم:

 

                  11- دادستان محترم عمومی و انقلاب قم

احتراماً به استحضار آن مقام عالی میرساند فردی ناشناس زمانیکه ما در حسینیه آقای شریعت در حال زیارت بودم و تعداد زیادی در آن مکان بودند اقدام به حمله به اینجانب و سایر افراد نمود و اموال آنها را به سرقت برد و دارای باتوم برقی بود، و اقدام به حمله کردن اینجانبه نموده است و با گاز اشک‌آور به داخل حسینیه حمله‌ور شد و اشخاص را مورد ضرب و شتم قرار داده و کلیه اموال مارا به سرقت برده است.

لذا از آن مقام معظم تقاضای رسیدگی و محکومیت مشارالیها را بر طبق قانون مجازات اسلامی در باب سرقت و تعدی و تجاوز و استفاده از حمل سلاح غیر مجاز از آن مقام معظم خواستارم.