دوشنبه، اردیبهشت ۲۵، ۱۳۸۵

شكايت به شورای امنیت کشور

بسمه تعالي

دبیر محترم شورای امنیت کشور

با سلام، توقیراً در خصوص وقایع ننگین و تأسف بارحمله به حسینیه شریعت قم ( وقف خاص دراویش سلسله نعمت اللهی‌گنابادی) و یورش و حمله به دراویش، ضرب وشتم، دستگیری و بازداشت غیرقانونی و شکنجه و آزار روحی و جسمانی آنان توسط عده‌ای خودسر و ناشناس و ذی نفوذ اما نفوذی و معاند نظام اسلامی تحت لوای مأمورین امنیتی و اطلاعاتی و اقدامات وقیحانه‌ای چون غصب مال موقوفه، تحریک مردم به درگیری، تهدید و ارعاب دراویش، استفاده از چوب ،چماق، چاقو، زنجیر، شلیک گلوله، لوازم آتش‌زا، مواد منفجره و گازهای اشک‌آور و سمی بسیار خطرناک ( که هم‌اکنون توسط پزشکان متخصص امر در آزمایشگاههای داخل کشور تحت آزمایش قرار دارد) در حمله به حسینیه و دراویش به هر بهانه ای، هیچ توجیه شرعی، عقلی و حقوقی و امنیتی در کشوری با نام اسلام ندارد و آن هم مملکتی که رهبریت نهضت انقلابی آن با درویشی چون آیت الله خمینی(ره) بوده و فقر و درویشی افتخاری برای وی محسوب می‌شده و به بزرگان این سلسله مباهات می‌ورزیدند.

اما از آنجا که نهادهای امنیتی مسئول مستقیم رسیدگی به این موضوع از جنبه های سیاسی، امنیتی و اجتماعی بوده و باید قاطعانه متخلفین و آمرین را شناسایی و عادلانه به وضعیت آنها رسیدگی نماید و به بهانه‌های امنیتی نمی‌توان دست به هر بی‌قانونی و بی‌عدالتی زده و بیدادگریهای تعصبات غیرمعقول و اجتهادهای شخصی و دستهای خبیثی‌که ماموریت اختلاف میان شیعه و سنی را دنبال میکنند و فساد و فسق و فجور را در جامعه ترویج میدهند را نادیده گرفت.

به عنوان وکیل تعدادی از دروایش سلسله نعمت اللهی‌گنابادی که درقم مصدوم شده ویا مورد ظلم و جور واقع شده‌اند مطالبی را به استحضار عالي میرسانم:

1.            گفته میشود ملک موقوفه شریعت متعلق به سازمان اوقاف بوده و یا در اختیار وی قرار گرفته؟! کدام قانون مملکتی اجازه میدهد اداره اوقاف در وقف خاص‌ که بالاخص به قبض متولی درآمده، دخل و تصرف نماید؟!

2.            گفته میشود استانداری، حکم ماده صد شهرداری را اجرا نموده است؟! اولاً این حسینیه از سوی شهرداری به دلیل مشکلات شهرسازی پلمپ بوده و باید دید چه گروهی وبا چه مجوزی اینجا را فک پلمپ نموده و سپس در اختیار هیات فاطمیون قرار میدهند؟! ثانیاً مگر شهرداری واحد اجرائیات ندارد که نیازی به دخالت استانداری باشد؟! آقای استاندار نماینده عالی دولت در استان است یا مجری احکام شهرداری؟!

3.            گفته میشود دارویش با گاز اشک آور به مامورین حمله کرده اند؟! جای تاسف است چرا که مگر گاز اشک‌آور، نقل و نبات است که در هر بقالی و سوپرمارکتی و یا داروخانه‌ای به فروش رسیده و دراختیارمردم عادی قرارگیرد؟! از شما تقاضا دارم اگر جایی‌گاز اشک‌آور در مملکت به فروش میرسد، اطلاع دهید تا بنده به عنوان وکیل دادگستری برای حفظ جانم، از آن بهره مند شوم!!!

4.            آیا اگر بنده به جای آقای شهشهانی و امثال وی در قبل از حمله و یورش، پشت تریبون و آمپلی‌فایر قرار میگرفتم و آن سخنان مضحک و سراپا کثافت و خلاف شرع را مطرح می نمودم، الان در چنگال نیروهای امنیتی و زندانهای دستگاه قضایی بودم یا به راحتی در شهر قم رفت و آمد میکردم؟!؟!

5.            آیا اگر حتی عده‌ای از مردم عادی، برروی زمین حسینیه تخریب شده که وقفی است، نمایشگاهی با این فضاحت ترتیب و در آن به دلقک‌بازی و اشاعه فحشاء و منکر مشغول بودند، با آنها برخورد نمیشد و بلکه آنها را تحسین و تشویق نیز می‌نمودند؟!

6.            گفته می‌شود درحسینیه شریعت، بطریهای مشروبات الکی و مواد مخدر پیدا شده؟! خوب است درزندانها حسب اطلاعات واصله، از دراویش دربند، آزمایش خون و ادرار به عمل آمده و هیج آثاری از استعمال مشروبات الکلی یا مواد مخدر در بدن آنها وجود ندارد. پس چرا تهمت ناروا زده می‌شود و دستگاههای امنیتی هم به راحتی از آن چشم‌پوشی می‌کنند؟!

7.            باید از استاندار قم و اعضای شورای تأمین امنیت پرسید اگر حسینیه مجوز تخریب کمیسیون ماده صد شهرداری داشته آیا منزل  شخصی آقای شریعت ( متولی موقوفه) و مطب برادر پزشک وی و مغازه‌ها و منازل اطراف نیز حکمی از مقامات و نهادهای دولتی بر تخریب آنها وجود داشته است؟!!

آقایان محترم دستگاههای امنیتی کشور، هزاران اما و اگر دیگر در واقعه قم وجود دارد که باید به آنها پاسخ دهید و تکلیف خود سران بی شرفی که مملکت اسلامی را هدف قرار داده و در انتظار نابودی اسلام می باشند روشن کنید و دست خبیثی که با توسل به کارتلها و مافیای ..... اسلام را برباد میدهد از این مملکت کوتاه کنید و جلوی ریخته شدن خون ناحق را بگیرید. هر چند که در قم با این همه وحشی‌گری، خون دراویش مظلوم سلسله به ناحق ریخته شد. چرا که علی در فرمایش به مالک‌اشتر فرمود: « ازخونریزی بپرهیز و از خون ناحق پروا کن که هیچ چیز همانند خون ناحق کیفرالهی را نزدیک و مجازات را بزرگ نمي‌کند و نابودی نعمتها را سرعت نمی‌بخشد و زوال حکومت را نزدیک نمی‌گرداند. زیرا خون ناحق، پایه‌های حکومت را سست و پست می‌کند و بنیاد آن را برکنده به دیگری منتقل می‌سازد».

به هر تقدیر، ما منتظر رسیدگی سریع و اقدام عاجلانه شما در برخورد با محرکین، مباشرین و آمرین حادثه قم می‌باشیم.

با سپاس

وکلای تعدادی از دراویش سلسله نعمت اللهی گنابادي           3/12/84